بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» فرق بین کارگو و فریت بار چیست

فرق بین کارگو و فریت بار چیست ؟


فریت بار افق ( سهامی خاص ) دارای مجوز از هواپیمایی کشوری در زمینه‌ی ارائه خدمات بارهوایی قادر است کلیه خدمات حمل و نقل کالا (بسته بندی – حمل تا فرودگاه – انجام تشریفات گمرکی – صدور بارنامه) را با توجه به نیاز شما ارائه نماید. کسانیکه فرصت زندگی در خارج از کشور را دارند، مسئله بسته بندی و ارسال وسایل زندگی برای آنها مشکل ساز می‌ باشد.اگر اضافه بار شما زیاد و سنگین است بهترین راه فریت باراست. آیا می خواهید کالاهای خود را به یک کشور خیلی کوچک و دور ارسال کنید؟ مسیرهای دریایی و ریلی معمولاً شامل مسیرهای پر رفت و آمد و مرسوم می شوند و کشورهای کوچکتر دنیا و دور افتاده در مسیر آنها قرار نمی گیرد. در صورتیکه بسیاری از شرکتهای هواپیمایی، شبکه بزرگی از مقصدها را دارا می باشند که تقریباً کل جهان را پوشش می دهند. این بدان معناست که با ارسال هوایی بار می توانید کالاهای خود را تقریباً به هر نقطه از جهان ارسال کنید. ما در شرکت جهان کالا کارگو با نیرو هایی متخصص و مجرب در این حوزه ارسالی مطمعن و ایمن و … را تضمین میکنیم .


شرکت پادمیرا راه هر زمانی که مسافر بخواهد بار را تحویل بگیرد در ا زمان ارسال می کند برای این کار نیز به مدت ۳۰ روز بار را به صورت رایگان در انبار شرکت به صورت بسته بندی شده نگهداری می کند تا در زمان تعیین شده برای مسافر ارسال شود . مورد مهم دیگر برای تعیین یک شرکت خوب فریت بار بسته بندی دقیق و اصولی بار مسافری یا تجاری است . در صورتی که بسته بندی دقیق و اصولی نباشد بدون شک به وسایل شما در حین حمل و نقل آسیب وارد خواهد شد . آیا می خواهید کالاهای خود را به سرعت جابجا کنید؟ ارسال کالا با هواپیما بدون شک سریعترین حمل و نقل در مقایسه با حمل و نقل دریایی، زمینی یا ریلی می باشد.


لذا با توجه به مطالب فوق و در نظر گرفتن انواع فریت بار و حمل کالا، فریت بار به صورت هوایی برای خرده بارهایی که از حدود ۴۵ کیلو شروع می شود تا اوزان تناژ به مقاصد مختلف دنیا بهترین روش حمل بار می باشد. خدمات فریت بار در دنیایی که وزن مجاز چمدان ها در هواپیما در حال کاهش و هزینه حمل هوایی بار اضافی به سرعت در حال افزایش روز افزون است، مشتریان شرکت های هواپیمایی از حمل وسایلی که دوست دارند در سفر خود به همراه بیاورند نا امید می شوند یک راه حل مناسب است. در قوانین فریت بار به اروپا بنابر محدویتهای موجود، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار مشخصی بار همراه خود در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می بایستی که در پای کانتر پرواز جریمه هنگفتی پرداخت کند. با این توضیحات اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم اروپا هستند تبدیل شده است.


نرخ حمل بار هوایی مسافری غیر همراه بستگی به وزن و حجم و تعرفه هواپیمایی حمل کننده و کشور مبداء و مقصد دارد. به طور عام و خاص حمل کلیه کالاهایی که به عنوان لوازم شخصی مسافر تعیین گردد قابلیت و اجازه حمل هوایی به صورت فریت مسافری را دارا میباشد. در لینک زیر لیستی از انواع بارهای غیر مجاز در فریت هوایی به صورت جدول ذکر شده است.


اگر قصد خارج شدن از کشور با وسیله‌های خود را دارید، فریت بار بهتری روش انتقال کالا برای شما است. البته توجه کنید که کالای شما در لیست ممنوعات فریت نباشد تا با خیال راحت این کار را انجام دهید. بنا بر علتهای زیادی طبق قوانین فریت بار به کانادا، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار از پیش تعریف شده ای بار همراه در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می باید که در پای کانتر پرواز مبلغ هنگفتی را بابت جریمه پرداخت نماید. با این توصیف اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم کشور کانادا هستند تبدیل شده است. در صورت نیاز به فریت بار از فرودگاه امام خمینی و یا انجام سرویس های جانبی نظیر پذیرش بار در محل شما ، بسته بندی مناسب بار جهت حمل هوایی و یا انجام تشریفات گمرکی جهت خروج بار شما از گمرک فرودگاه امام خمینی تنها کافیست با ما تماس حاصل فرمایید.


ارسال بار هوایی کارگو، راهی مطمئن برای حمل کالاهای شما


چند روز قبل از فریت بار باید تماس گرفت؟با توجه به اینکه بسته بندی کالا امری زمانبر است مسافرین محترم باید توجه داشته باشند که حدودا یک هفته قبل از تاریخ پرواز باید با یکی از دفاتر خدمات بار هوایی یا فریت بار تماس گرفته و نسبت به حمل کالای خود اقدام کنند. اکثر مسافرانی که قصد اقامت طولانی مدت در کشورهای اروپایی , کانادا , امریکا و استرالیا را دارند همیشه موقع مسافرت به غیر از بار همراه ی که دارند به میزان زیادی بار اضافه مسافری نیز همراه خود دارند . که این بار را برای اینکه بتوانند به مقصد خود ببرند نیاز به یک شرکت معتبر و متخصص در امر فریت بار دارند . پادمیرا راه با ارائه خدمات نوین و کیفیت بالا می تواند بار شما را به صورت کاملا صحیح و سالم به مقصد شما بفرستد. شرکت فریت بار پادمیرا راه بارهای بسته بندی شده مسافران را از طریق فرودگاه امام به مقاصد مد نظر ارسال می کند . همکاری گسترده با هواپیمایی های داخلی و خارجی از ویژگی های برتر ماست که مسافران در صورت درخواست با هر هواپیمایی می توان بار و کالای خود را ارسال کنیم.


جهت سهولت دسترسی مشتریان، پرسنل ما در دفتر فریت بار فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و همچنین دفتر تهران، آماده‌ی پاسخگویی به سوالات و انجام هماهنگی‌های لازم جهت فریت بار مسافری، واردات و صادرات کالاها میباشند. خدمات تحویل یک روزه داخل کشور گزینه ای مورد اطمینان و مناسب جهت تحویل مرسولات شما در روز بعدی کاری در شهر مورد نظر میباشد. خدمات مذکور فقط قابل حمل سریع مرسولات هوایی و یا داخل شهرهای مذکور با شعبه های فعال همارسان می باشد. کلیه این موارد که بیان شد و موارد مشابه ، کالاهای شخصی می باشند که جابجایی آنها به قصد تجارت نبوده و بعلت صرفه جویی در وقت ، هزینه و امنیت بالاتر عموما از طریق ارسال هوایی بارمنتقل می گردند . زمان رسیدن بار به استرالیا به عوامل مختلف از جمله طول مسافت و نوع خط هوایی‌ از دو تا شش روز متغیر است. لازم به ذکر است که در بیشتر موارد بار مورد نظر بعد از گذشت چهار روز در شهر مورد نظر شما در استرالیا قابل دریافت میباشد.


جهت استعلام قیمت خدمات حمل بار به کشورهای خارجی (آسیا، اروپا و یا سایر مناطق جهان) می توانید با شرکتهای ارائه دهنده این خدمات تماس و از آنها درباره آخرین قیمت ها و همچنین نوع خدمات و سرویس دهی آنها بپرسید. بر اساس نوع ایرلاین، وزن و ابعاد کالاها و مقصد مورد نظر، هزینه مناسب و رضایت‌ بخشی برای ارسال بار هوایی کارگو در نظر گرفته می شود و به صاحب کالا اعلام می گردد. در شرایطی که مدت زمان رسیدن کالا برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار نیست، می توان از سرویس حمل دریایی کاراپست استفاده نمود. کاراپست با به کارگیری از بهترین خطوط دریایی و رعایت قیمتهای رقابتی و همچنین با وجود ارتباطات قوی و دانش امور گمرکی، فرآیند ارسال محموله را از مبدا آغاز و مطابق با درخواست مشتری مبنی بر حمل آن تا بندر مورد نظر و یا درب محل(پس از گذراندن مراحل ترخیص) به پایان می رساند. کارشناسان مجرب پست بین المللی کاراپست پس از بسته بندی استاندارد و مذاکره با خطوط هوایی جهت فراهم کردن کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز، با رعایت اصول پست بین المللی، به مطمئن ترین شکل ممکن ارسال کالا را عملی ساخته و به درب محل گیرنده تحویل میدهند.


و به طور کلی هم تعداد بسته ها کمتر میشود، مثلا 10 بسته شما به 2 پلت کاهش پیدا میکند و هم بار به صورت یکجا و توسط لیفتراک و بدون دخالت نیروی انسانی تا فرودگاه مقصد جابجا میشود. توجه داشته باشید که این شرکت در حال حاضر هیچ گونه فعالیتی در زمینه حمل هوایی کالای خطرناک ندارد،در صورت داشتن بارهای خطرناک می توانید مستقیما با خطوط هوایی بین المللی کشور مبدا جهت ارسال بار هماهنگی به عمل بیاورید. بطور کلی در حمل و نقل بار هوایی محمولات به {4|four} دسته تقسیم بندی می شوند که هر کدام برای خود مقررات مخصوص به خود را دارند.


در فریت بار هوایی (فریت هوایی) وزن حقیقی و وزن حجمی Volume weight بایستی مورد توجه دقیق قرار بگیرد. فریت بار به انگلستان از طریق ایران ایر تنها برای بارهای بالای 300 کیلو امکان پذیر است. نوع دوم شامل دریافت و جمع آوری کالا ازفرودگاه مبداو تحویل آن درفرودگاه مقصداست، یعنی صرفا لازم نیست که کالا بهدرب محل گیرندهکالا برده شود. نوع اولحمل هواییشامل دریافت و جمع آوری کالا از محل فرستنده و تحویل آن به محل گیرنده می شود.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده